fredag den 25. september 2015

Vivi's Vridemaskineri

Kan I huske dengang man kunne gå i bro? Og bare gjorde det fordi man jo kunne.

Det var også dengang man syntes det var sejt at cykle "med uden hænder" og dengang man i det hele taget var rimelig godt kørende mht. at udrette noget balancemæssigt udfordrende snavs.


Idag kan jeg ingen af delene. Dels fordi jeg ikke har lyst til at komme til skade og dels fordi jeg i forvejen prøver at balancere med Det Hele sådan over een kam.


.......

Og alligevel sker det ind imellem at man falder over en vanvittig sjæl, der bl.a. mener man skal lægge sig på ryggen henover en giga barbapapa-bold og nå jorden med hænder og fødder.

Vi taler om Vivi. Vivi den Grusomme og hendes lår/mave/ryg-tortur. Tag jer i agt derude. Jeg sagde Vivi. Løb, hvis I så meget som hører om hende.

For hede hule Hækken. Hvem har æltet beton ind i mit korpus??



Jeg har den! Jeg har den!…..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar