lørdag den 26. september 2015

Spasminton.


Kan I så huske dengang man spillede badminton? Tror nok lige Yonex-polo'en havde sin glansperiode.

Ellers var der ikke så meget muzak over min "Danser med Fjerbold"-karriere. Men sjovt var det. Også fordi jeg kunne nå at løbe helt op til nettet indenfor en acceptabel tidshorisont (på under 20 sekunder).

Nå men der gik nogle år og et par fødsler.

Og så befandt jeg mig denne uge pludselig i en gymnastiksal med en ketsjer i hånden. Sammen med Rune (på en meter og syvogfirs - pillede alt ned. Selv støvet) & Anne (helt klart dopet. Man kan ikke være tre skamler høj og samtidig torpedo-fræse rundt i alle banehjørner på syv milisekunder og skovle HVER.ENESTE. bold over nettet).

...........

Det gode var at min krop - under beskydningen fra de to bindegale  bold-ekstremister - havde glemt den ikke kunne røre sig ud af flækken.

Og mere er der egentlig ikke at sige om den turnering. Men næste gang tager jeg jo så rulleskøjter på. HA!



"Jeg har den! Jeg hh..."

Ingen kommentarer:

Send en kommentar