torsdag den 26. februar 2015

Hey Wild-West-mor, hold lige min grumset-pink plyskanin.

Skal til fastelavn på Daniels specialskole i eftermiddag med begge unger.

I invitationen har vi (jeg) i forældreudvalget (- der går 4 i Daniels klasse og jeg blev valgt ind med et imponerende antal stemmer...) skrevet, at de voksne også gerne må dukke op i forklædning.

For er der noget med udklædnings-fester så er jeg en af dem, der gerne går all in og synes de andre er nogle fuldblods-skvat, hvis ikke de gør det samme.

Og man skal helst leve sig ind i rollen som den man er klædt ud som. Ellers er det jo bare spil for galleriet.

-Hvad?

Nå men derfor piner det mig også lidt at jeg til den slags arrangementer som regel lige skal passe på et eller andet børne-krimskrams som TOTALT ikke passer ind i forestillingen:

 
Børn. - Piller altid ved ens selvbillede....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar