tirsdag den 7. januar 2014

Må jeg slappe af? Okay, skal bare liiiige finde middelvejen.

Jeg ved ikke hvad der sker.

Men faktum er, at siden børnene for nylig pludselig er begyndt at få noget ud af hinandens selskab (uden hårhivning/flå/spark/bidning) er jeg til gengæld startet på en ny hobby, der går ud på at spilde kaffe, tabe ting, sidde fast i dørhåndtage, gå ind i ting, snuble over ting og i det hele taget have mistet forbindelsen mellem hensigt og udførelse.

Hvis der er en sammenhæng, kunne man fristes til at konkludere at moren er rystet lidt i sin grundvold over så pludseligt et fravær af daglige hjemmekampe.

Ja. Jeg kan da simpelthen ikke finde ud af at få lov til at køre afslappet stil, så det kammer istedet over og så så man lige en rådvild lemmedasker på slap line.

Bare spørg C hvordan det ser ud. Han får sig nogle irriterende billige grin these days.

<3

2 kommentarer:

  1. Måske skulle du prøve med lidt mindre stærk kaffe, så du bedre kan sidde stille og nyde den hjemlige våbenhvile ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej nej - hvis der er noget jeg HADER, så er det stærk kaffe:-) Kan såmænd godt sidde stille. Er bare blevet så afslappet at det kniber med navigationen :-D

      Slet