fredag den 3. januar 2014

Det gik vist meget godt.... Scary.

Nå.

Så har man et par minutter for sig selv for første gang i 14 dage.

Får akut trang til at opliste stjernestunderne fra forgangen jule-holiday (KAN ikke få mig selv til at skrive ordet "ferie".   ..... HVAD?) 

* Da specialdrengen endelig fandt ud af at holde sin akustiske børneguitar på den rigtige måde (efter jeg har prøvet at vise ham det ellevehundrede gange i løbet af 2013).

* Da jeg var på et lille visit hos brormand og svigerinde i Stubbekøbing (nå ja okay så har jeg haft sammenlagt to timer for mig selv anyway. I bil. Hvor jeg nåede at høre samtlige numre fra de 3 Outlandish-cd'er jeg fik i julegave. Til sidst mente jeg det var en god idé at slå over på Nova FM. Og høre de samme 16 sange fra Seebach og Marie Key, de har spillet hele året. Ahhh, variation) og så kom hjem og fik at vide Den Lille Selvkørende havde leget selv med lego i HALVANDEN TIME!

* Juleaften. Vi var 12 mennesker (incl. 4 børn i alderen halvandet til 6 år). Jeg stod for militant gaveuddeling. Dvs. nallerne væk, børnliller, ellers kører det af sporet. Klapper stadig mig selv på skulderen over den strategi.

Jow jow - det var en god idé. Jeg fik den lige herinde bag øjet.
 


* Lille Selvkørende fik endelig, ENDELIG sin egen ipad-wannabe (af farmoren. Den fra Toys r Us til 1300 penge. Med pink børne-faldomslag) Fred i hytten.

* Da Specialdrengen fik lastbil med plasticværktøj i ladet. Han brugte dagevis på at save i sofabord, vægge, alle stole og Selvkørendes dukkevogn. Mors lille dreng.

* Børn kunne finde ud af at have det fint med at der ikke skete en skid, flere dage i træk. Og det kunne jeg også godt.

Og nu er det januar og lad os så få en ordentlig snestorm så småkravlet kan blive sendt ud og knokle rundt i driverne.

Happy newyear og varme tanker til min mor, der sidder og tsk'er af mig deroppe <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar