søndag den 7. juli 2013

"Det dér er ikke et rigtigt nys"

Jeg havde glemt hvor irritabel man kan blive under høfeber-udbrud. Været igennem et fælt et af slagsen idag.

Troede sgu da det dér græspollen-show var i voldsomt aftagende, men nej. Skulle lige bruge det meste af denne søndag på at trækkes med en milliard nys, lukket svælg, løbenæse og øjenkløe (det var en person med græsallergi der fandt på vendingen "at kradse sine øjne ud").

Især fedt fordi hver gang (og jeg mener: Hver gang) jeg måtte sige "Atjuh!" så måtte Den Lille Selvkørende bemærke at "Det dér var ikke et rigtigt nys". Skægt når man nyser de første 3 gange. Ikke i nærheden af skægt når man er nået til nr. 72.

Og man bliver så træt. På den "kort-luntede" måde.

I det mindste godt man ikke også har pms. Så havde man set mig gå i frivillig husarrest ude i haveskuret i 5 dage...

2 kommentarer:

  1. Øhm, når du nu alligevel skal tale med din læge om din killer-PMS, så var det måske en god ide lige at vende emnet allergi også?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jow da. Men udbruddet kom EFTER jeg havde været til læge i Killer-Pms-ærinde;-) Har dog frekventeret den kære doktor igen idag og fået et arsenal piller, næsespray og øjendråber. Fik en sprøjte mod høfeber i slutningen af maj og den plejer at virke græspollen-sæsonen ud, men ikke denne gang åbenbart...

      Slet