fredag den 14. juni 2013

Men ellers kommer I bare

Hvorfor har man også en sandkasse? Når alt sandet alligevel havner i havekrukkerne, på fliserne, i haveskuret, på stuegulvet, i alt ungernes tøj, i kaffekopperne, nede i skoene, under spisebordet og på tallerkenerne?

Det minder mig om at jeg har noget amerikanerfamilie ovre i Arizonas ørken.

De truer med at komme på besøg inden længe.

Jeg har truet dem tilbage med at hvis de medbringer så meget som et eneste sandkorn fra deres udørk af et levested så melder jeg dem til politiet.

Hilsen pernittengrynet.

5 kommentarer:

  1. Jeg er ikke sand-fan overhovedet, bliver det aldrig. Pool frem for strand anytime... Vi havde en sandkasse. Ungerne fik deres ønske opfyldt om at få en kat opfyldt, jeg fik mit ønske om ikke at have en sandkasse opfyldt. Fortalte ungerne at det er der katten går på toilet og de var ok med fjernelsen af sandkasse. Hvis de vil udforske sand sådan rigtig må de besøge deres mormor. Hun lærer dem også gerne at røre ved frøer, biller og andet klamt deres hysteriske mor ikke tolerere eller kommer i nærheden af. Godt mormor gider selvom hun lærer dem, at drille deres mig med mit hysteri.... Hilsen en sandfobisk-hysterisk mor!

    SvarSlet
  2. Læste lige min kommentar... Undskylder alle fejlene med, at det er fredag og jeg er træt. Holder den???

    SvarSlet
    Svar
    1. Ooork ja. Allle fadæser i livet kan fuldt lovligt hænges op på træthed hvis man spørger mig;-) Arrhmen det sandhelvede driver også mig til vanvid! især det de slæber ind under skoene. Og især hvis de sko så også er våde. Drengen falder så nemt. Jeg bliver enten hys eller får et nervøst sammebrud en af dagene. Eller en cocktail.... ;-)

      Slet
  3. Cocktails må være vejen frem. Hvad blev der af 50'ernes eftermiddagsdrinks? Er sikker på ulvetimen ikke blev opfundet før forældrene begyndte at være ædru sidst på dagen:-)

    SvarSlet