torsdag den 6. juni 2013

Lidt laid-back attitude ta'r ingen vel skade af

Åhhh sol og varme.

Så glemmer man (næsten) at

- Daniels støttepædagog ikke rykker med når han skal starte i specialskole efter sommerferien. Kan ikke ha' det. At skulle sige farvel til hende. Hvem skal jeg så snakke konspiratorisk-fagligt-hjerte-sjæl-agtigt med hver dag omkring hvad der foregår inde i knolden på min lille special-dreng?

- Den Lille Selvkørende igår sagde hun skulle ha' en kat til sin fødselsdag (og hvor blev ordet "ønske" af i den sætning i det hele taget?).

- Man snart fylder 40.... (kan stadig ikke forholde mig til at blive omtalt som en af de voksne af nogle børnehavebørn. Og kan nogle gange godt blive lidt eddike over al den opmærksomhed mine rollinger får, når det er MIG der trænger til at blive kløet bag øret. Så moden er jeg nemlig, når det lige kommer over mig).

- Der ikke findes pengetræer.

- 3ethalvtåringen stadig hæger om sin sut som var den nøglen til al held og lykke her i verden.

- Vande blomster (kan de ikke bare gro af solskin??).

- Man faktisk burde ordne trilliarder af bunker og sætte lidt i system.

- Bekymre sig om andet end man lige til nød kan håndtere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar