lørdag den 23. februar 2013

Sindssyg sans for logistik - bare det var (fra) mig...

Undskyld - men kan da slet ikke slippe den fastelavnsfødselsdag før jeg har kastet et billede af de to "gavstrikke" (-"strikker"?) PÅ dagen, ON location, KLAR til hhv. at skrue op for drengecharmen og tøseballaden før gæsterne ankommer...  :



Sværger iøvrigt på at rollingen i den lyserøde bluse stod for al borddækningen. Og her mener jeg the whole shit,  fra stoleopsætning, over tallerkener placeret skingrende præcist ud for hinanden og til omdeling af knive, gafler og servietter (okay, det var C der foreslog hun kunne putte dem op i glassene). Og til slut "The icing on the cake", prikken over alle prikker over i'et (øh), La Grande Finale: THE 16 FASTELAVNS-RICE.

Hun er nærmest uhyggelig når hun får lov at rulle sig ud med sin tilladelse til at styre et sådant "full project". Tror fandmer hun bliver hovedansvarlig for hele Roskildefestivalen når hun om nogle år er færdig med at diktere hvad der skal gøres herhjemme for at alt kan gå op i en (efter hendes hoved) højere enhed.

Nå men Daniel og mig fik da lov til at sætte os ved det færdigdækkede bord og spise hver en tyvstart-mad før det myldrede med fødselsdagsgæster. Meget benovede var vi over 3-ethalvtårigs storsind.

Og jeg havde det iøvrigt præcis som Danieldrengen på fotoet ovenfor: Vi to kunne da altid pille lidt ved en lampe, sådan helt henne i udkanten af Den Lille Selvkørendes Borddæknings-territorium....


4 kommentarer:

  1. Fedt, så kan du måske komme gratis ind på Roskilde-festivalen :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja.... måske. Hvis jeg vel at mærke snakker godt for min syge moster:-D

      Slet
  2. Det er såååå flot og forstår da godt I andre ikke skal blande jer i hendes arbejde! Mindstemanden har det sådan med legobygning. Der skal man også blande sig udenom, han kan selv....

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja. Det uhyggelige er bare hvor "voksent" hun udfører projektet. Altså hun nyder det - ingen tvivl. Som en fisk i vandet. Men det er fandmer ik' normalt! :-D

      Slet