mandag den 7. januar 2013

Stillingen....

Vi bringer lige en pause i opturs-trippet (skulle jo nødig blive en alt for fastgroet vane at skrive med  positiv vinkel på tingene) for at bringe stillingen:

Helt Vildt Stålsat   -  Eftergivende *Børnesjatvander :                          544   -   0
*forklaring på sjatvanderfænomen: klik her ...  

Det er så fordi det bare kører for fuldt blæs med at holde fast overfor mere og mere stædig, selvstændig og særdeles bare selvkørende 3-årig, ikke? Og faktisk holder jeg så hårdt fast overfor hende at jeg overhovedet slet ikke har været inde på net-biblo og bestille denne her bog.......

HVAD? Om jeg har kastet håndklædet i ringen? Snikke-snakke & nej det vil jeg slet ikke sige. Synes blot & bare & kun det vil være på sin plads LIGE NU at opruste med lidt gedigne råd fra en mandsperson jeg mener er betydeligt meget klogere end mig......



Bonusinfo: Min mors reaktion da jeg henkastet fortalte hende at jeg snart skal ned og hente omtalte bog på biblo: "Hvorfor dog dét?" - Med oprigtig undren i stemmen.

Jeg siger jer. Mormødre. De kan til tider hive nogle ufatteligt blinde vinkler op af hatten sådan mht. hvordan landet ligger omkring deres englebørnebørn..... ( hej mor, vinke vinke)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar