onsdag den 9. januar 2013

IH, hvor er C heldig med mig!

#¤%&§§!!!

Symbolet lyser igen. (Se hvad jeg mener med symbol ....)

Kørte da heldigvis direkt fra børne-aflevering i den kommunale og hen til automekaniker og spurgte hvad f... meningen var. Nej sådan sagde jeg det ikke. Mere henad: "Hvor galt står det til, doktor?".

Fik at vide det sagtens kunne være bagatel... Mmmmm, helt sikkert. Lige hvad ens egen læge også kunne finde på at sige hvis man finder noget i kroppen der ikke skal være der.

Nå, lad os nu ikke male fanden på væggen. Er blevet lovet gratis tjek en af dagene og så må vi se.

Kørte hjem, vældig selvtilfreds over at have taget sagen i egen hånd.

Skrev da også lige sms til C: "Har været hos mekaniker som siger det saaaaaaargtens bare kan være en bagatel og de vil gerne give et GRATIS tjek!"

Regnede med han ville blive imponeret over min handlekraft. Der kom en besked retur:

"Vil gerne lige tjekke selv"

WTF? Tror han ikke jeg kan forstå en besked fra autoværksted som jeg SELV har frekventeret og alt muligt?

Kom til at sende svarbesked: "Okay. Nåmen så må jeg hellere fise op og hente bilen hjem igen og sige de ikke skal udskifte motoren alligevel!"

Ha! Handlekraftig igen. Hvor er C altså bare heldig han har mig.

....Har jeg sagt dét før, egtl.?

2 kommentarer:

  1. Jamen du er da helt fantastisk:D Virkelig det er du, sikke en handlekraft:)

    SvarSlet