torsdag den 6. december 2012

Man testes på parathed

Den 3-ethalvtårige Lille Selvkørende Skumfidus er åbenbart gået ind i "Så prøver vi liiiige at få Mor  Op På Lakridserne"-fasen:


- "Jeg falder ned!" (når hun sidder aldeles komfortabelt med rumpen solidt plantet i sofaen)

- "Jeg skal altså kaste op! - Det skal jeg bare." (der sker ikke rigtig noget og lidt efter hopper man i sengen)

- "Jeg er trææ-æt!" (men vågen nok til at foreslå sin mor 1000 forskelllige ting vi skal lege indenfor de efterfølgende 20 minutter)

- "Av det gør ondt lige he-er!" (Peger på den ene fod.- Eller var det forresten ikke på den anden fod? Peger lige på den også )

- "Jeg keder mig!!" (mumles der henne fra kæphesten - som 10 sek. efter får fuld spade gennem stuen mens der hujes)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar