lørdag den 20. oktober 2012

Intet nyt under solen - bortset fra dette:

Så kom man hjem idag fra en uges ferie på Mallorca ....Pssst: Vi tager derned hvert år, det er pinligt. Sig det ikke til nogen. - Indtil videre er det nr. 10? gang for mit vedkommende.... Samme destination, stamrestaurant og alt hvad den ellers kan trække af genkendelighed, for der findes jo ikke andre rejsemål i verden. Nye oplevelser? Hvorfor det. Discovery Channel er jo opfundet. Ej, men we like Acudia-kysten på denne ø i Middelhavet og der er børnevenligt ad h... til så vi skal ikke andre steder hen nogensinde. Og hvem af jer kan måske prale af at være på kindkys med den lokale restaurants gammelfar og mor og deres 3 voksne døtre? ... Hvor Lærke nu iøvrigt er stang-forelsket i den ene af døtrenes sønner (han hedder sjovt nok Daniel og er 6 år, høj og flot, med blød følsom mund, store brune øjne og mørke lokker....)

Nå lige nogle hurtige highlights (og så følger der ellers en billedkavalkade henad på mandag når mit hoved også er landet i DK igen):

1: 27 grader og sol. Behøver vist ikke nærmere udpensling.

2: At se Lærke smiske sig opad Spansk Daniel. Da troede jeg aldrig jeg skulle se hende igen før vi blev inviteret til bryllup dernede om 15 år...

3: At se Dansk Daniel trampe op ad mange trapper til absurd stort legetårn med høj vindel-rutschebane og bare drøne ned af den. Og op ad de mange trin igen (Møns Klint-trapperne kan godt skride - de er for pensionister til sammenligning) og drøne ned af rutschebane. Og så fremdeles. Jeg skulle ikke engang holde ved knægten. Hvornår er han blevet så selvkørende??

4: Der sad en stor tam papegøje (en ara? Ihvertfald en af de store gule og blå) overfor vores hotel på en restaurant. Der har den egtl. altid siddet. Udenfor altså. Den kan vel ikke flyve, den stakkel. Men sød er den. Og denne gang fik jeg lokket den op at sidde på min hånd. Så var jeg solgt. Kæft en idiot man kan være.

5: Jamen badevandet. I tell you: Krystalklart som altid og uden skyggen af vandmænd (mig og gopler går bare ikke i spænd) og sandbund all over.

Imorgen kommer så 5 low-lights for ingen superferie uden skønhedspletter, jo. Vel?

Nu skal jeg pakke ud. Eller nej, det skal jeg faktisk ikke, men det var bare en nem måde at slutte af på for idag.

Sandheden er, at nu skal jeg ind og tjekke min mail og læse slette 98 nyheds-breve fra ligegyldige netshops (for der er jo ikke lige kommet børnepenge). Så UD med alt det junk.


.......

4 kommentarer:

  1. Ih... I har været i udlandet. Fuck hvor er I heldige. sådan noget vil vi prøve til næste år. Send detaljer om sted og pris. Tak :)

    SvarSlet
  2. Skal jeg da nok gøre. Du taler med en Mallorca-ekspert. Vil være et eldorado for jeres drenge. 25 km lækker, lækker sandstrand. Og jeg mener: LÆKKER! Sandbund 40-50 meter ud før det bliver rigtig dybt. Masser at opleve. Kram.

    SvarSlet
  3. Åh hvor lyder det skønt! Hvor er du heldig! Gid jeg havde penge og tid til det ^^
    Ps. Der er intet bedre, end en badestrand uden gopler! Og hvad er de egentligt? Amøber? Bløddyr? En random klat i vandet?

    SvarSlet
    Svar
    1. Nu skal jeg fortælle di hvad de er: Kruseduller, Gud har tegnet på sit papir som overspringshandling da han var igang med at lave verden. Sagt på en anden måde: De bør slet ikke eksistere i virkeligheden! ;o)

      Slet