onsdag den 24. oktober 2012

Hov

Der kom da ikke nogle bagsiden-af-medaljen-punkter på dén ferie?

Heller ingen billedkavalkade.

Måske fordi jeg var mast i bolden.....

Arhhhmen jo ferien var god. Men hold KÆFT, man er på med to børn der ikke længere sover middagslur og hopper på en kl. 6 om morgenen HELE ugen og Daniel havde lige valgt ferien til at lære klokkeklart at sige: MOR VÅGN OP! IK SOVE MER'!

#¤&%###.

Sortseer - mig?

Klap i. Bare fordi man troede man i 10 min af gangen kunne få lov at ligge og få lidt sol på sin krop og lade som om børnene selv kunne finde ned til vandkanten og lege med spand og skovl. Ligesom i rejsebureauernes ferie-reklamer. Og hvor Chr. og jeg kunne se hinanden dybt i øjnene i solnedgangen. As if det nogensinde kom på tale som en mulighed.

Og måske er jeg lige nu bare pms.

Så måske skal jeg bare slutte dette indlæg.

Men okay - der følger stadig en billedkavalkade. Om nogle flere dage, når jeg atter kun kan huske de gyldne øjeblikke fra den spanske ø. Og til næste år tager vi derned igen og så er der masser af andre børn som mine unger kan rende rundt sammen med og hvor jeg kan falde bagover af betagelse når de kommunikerer med hinanden selvom de er en herlig blanding af danske, spanske, tyske og svenske rollinger.

As if.

Nå, luk nu Dorte.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar