onsdag den 24. oktober 2012

Gøre noget? Hvad hjælper dét!

5 ting man skal holde sig langt væk fra når man er gået i sort, hvis man ikke vil ende i en regulær depression:

Facebook (for man gider ikke få andres dejlige liv smasket i fjæset)

Al radio (da samtlige værter ikke kan sige en sætning uden overfriske kommentarer iblandet)

Madlavningsprogrammer (for man gider ikke blive mindet om hvor lidt lyst man selv har til at kaste andet i hovedet end hvad der lige kan holde sulten for døren)

Al fjernsyn idet hele taget (for så skal man tage stilling til verden)

Motion (for kommer man ud og rører sig så bliver man STRAKS (og jeg mener med det vuns) mindet om at der er en vej ud af selvpineriet. Og det er jo bare pisseirriterende at opdage. At man alligevel ikke kan blive i sin grå selvmedlidende verden forever)

Må hellere gå en tur. Bare for at få bekræftet hvor irriterende og uoverskueligt det er!


.......


2 kommentarer:

  1. Håber, du kom ud at gå - og at det gjorde dig godt.

    SvarSlet
  2. Det gjorde jeg rent faktisk ikke. Jeg lagde mig i 10 min. på sofaen og visualiserede noget energi frem jeg skulle bruge på krudtuglerne når de kom hjem fra den kommunale. Den 3-årige tester sin mor på ALTING hele tiden for tiden. Jeg tror jeg kom i mål med det hele. Og idag løber jeg en tur;o)

    SvarSlet