søndag den 30. september 2012

Stillingen

Træde i karaktér    -    Træde vande (=børnesjatvanderiet):    55   -    102


Mine points har jeg skam da gaflet ved at sige nej  9 ud af 10 gange den tre-årige har tigget om vingummier i løbet af en dag (haha - for nemt at være stålsat) og ved at insistere på overfor den 5 ethalvtårige at han godt (SNART) kan begynde på at forberede sig på at kigge henad mod at forsøge at lære at: Sætte propperne på tuscherne - tisse på wc - Spise en kartoffel mere - hive mindre i hår - gå på sine egne ben hen til fakta.... (haha... skide kompliceret at være stålsat). Jeg skal træde varsomt med sønnen siger jeg. - JO! Jeg skal sgu så. For han er ikke lige så modnet i hovedet som lillesøsteren og finten er jo at man ved lige nøjagtig hvor meget de durkdrevne små radiser godt kan forstå, fatte og rumme - når man sådan skal til at Rulle Regler Ud for næsen af dem....    

......Stadig langt bagud pga. jeg gladeligt lægger alle pigens puslespil færdige (for så ligger de jo ikke dér med brikker spredt ud over hele gulvarealet... - idiot Dorte), skærmer drengen for meget, henter for mange ting til begge to og lader dem svine for meget med maden når de spiser. Jamen jeg synes de er for sjove at se på og glemmer at det er mig der skal sige de skal stoppe maden i munden og ikke i håret.....

Jah.... der er et stykke vej endnu, hvar?......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar