torsdag den 13. september 2012

Og stillingen, del 2:

Karaktérfast Dorte  -   Børnesjatvanderi       2       -      14

De 2 points scorede jeg da jeg kvindede mig op til myndigt at kramme den 3-årige farvel efter kun at have siddet ved hende i 10 minutter efter ankomst til børnehaven imorges. Og der var tilmed antydningen af et smil fra rollingens side da jeg bakkede ud af døren.

Desværre vil den skarpe iagttager straks falde over de 14 points (som for 2 dage siden var 12) til Børnesjatvanderiet (og til dem der ikke aner hvad jeg fabler om: Læs nogle af de foregående indlæg).

Ja jeg ved heller ikke hvorfor jeg stadig er lige langt bagud. ...Eller. Har det mon at gøre med at jeg før "Myndig Kramning og Exit" lige nåede at snige mig til at stirre barnet i øjnene og messe:

"Husk nu at bede om hjælp" (som om hun ikke kan meddele sig hvis behovet er stort nok - herhjemme bestiller hun sgu ikke ANDET end at meddele sig.... - idiot. Altså mig.)

"De andre børn er søde og vil gerne lege med dig" (jeg kunne lige så godt have sagt: Hør min pige du fatter ikke en bønne. Idiot -mig. Igen.)

"Husk at gå hen til Birthe hvis du skal have hjælp til noget, fik jeg sagt dét?" ( I.D.I.O.T. - M.I.G.)

"Bare leg med de andre børn" (så røg kæden da af, hvad?)

"Mor elsker dig" (ja bind hende da rigtig meget til dig lige nu. God timing dér.)

"Se der sidder Emil og Karoline" (er det dig eller ungen der skal skabe relationer? Klovneklovnenar. )

 "Og se der er Oliver du gik i vuggestue med" (SOS: Få den dame ud. Nu. Altså mig)

 "Om lidt skal I nok komme ud at lege" (say WHAAAAAT Søster Lagkage?) 

"Skal du have en mad før jeg går?" (ja for hun sulter nok til du kommer igen hvis ikke du gør noget drastisk NU for at ungen har noget næring i sig de næste timer. Spasser.)

"Mor henter dig tidligt idag (som om det stakkels pigebarn har begreb om HVOR tidligt?.... )

.......!!.......


Okay. Karaktérfast Dorte   -   Børnesjatvanderi     2     -    34   

....og glem så for h....  alt om     2     -     14     .................   #¤%##



.........



.........  og hvorfor smilede tøsen egentlig da jeg gik?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar