onsdag den 12. september 2012

Når sol, måne...

... og stjerner står rigtigt, så render man ind i små mirakler.

Som dette fænomen:


He. Hehehehe. Lad mig læse for jer hvad der står bagpå sprayen: "Anvendelse: Balsamspray kan anvendes i både tørt..." og så kylede jeg den i indkøbsvognen. Jamen det var jo enough info. I'm ON IT! Skal fandme (undskyld mor) ik' engang gøre barnets hår vådt først.

Og så læste jeg alligevel resten da jeg kom hjem: "Balsamen skal ikke skylles ud (!!!!!!!!!!!!!!! - halleluja, jeg hør' englesang.   ...änglasang. ....arh ok...). Når balsamen bliver siddende i håret efterlades det blødt, glansfuldt og nemt at rede ud."

Mine damer og herrer: Gud findes. Og mine børn skal aldrig mere have vasket hår.




2 kommentarer:

  1. Lækkert, lagde mærke til, at der ikke stod 'rent' nogen steder ... ??

    SvarSlet
  2. Hvad?! Næh, det gjorde der sør'me heller ikke. .... Fandens. Så skal jeg jo vaske hår på dem alligevel.

    SvarSlet