mandag den 10. september 2012

Blomsterindlæg, epilog

....

Jeg har fået en staude af min mor. I forgårs. Hun læser min blog (hej mor), så det er sikkert derfor jeg har fået stauden.

Som er en HØST-anemone og jo som skal graves ned (altså plantes - jeg skal sgu nok lade være at grave den helt ned mor. Hvad siger du? At jeg bander for meget og sylter for lidt? Ved fandme virkelig ikke hvad du snakker om....).

Nu er det bare sådan at jeg ikke ved hvor jeg skal plante den, pga. C gerne vil have sin firkantede græsplæne for sig selv (læs: den kan slås på 10 min. og det skal den blive ved med at kunne) og resten af vores udendørs areal består af enten fliser eller sten. Og et skur.

What to do? - Tænker så denne have-ukyndige. Eneste løsning for mig at se er at sætte den lige bagved den ene af vores tre buske nede bagerst på grunden og så håbe på C er lige så haveukyndig som jeg så jeg kan bilde ham ind at "hov det er da vist et vilddskud fra busken dér, haha skal vi ikke bare lade det være? Så har du stadig resten af din 10-minuttersgræsplæne i fred."

Ja det er ikke altid nemt at indføre nye tiltag.

Iøvrigt tusind tak for den pæne gevækst, mor. Du må jo mene der er håb for mig endnu. Som en mor jo også SKAL mene.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar