torsdag den 16. august 2012

Lige hurtigt:

Ved I hvad der skete den anden dag? Oppe i fakta?

Vi havde gæster og vi manglede lige lidt til kaffen. Så rev jeg en æske Merci-chokolader ned fra hylden derhenne. Og med den fulgte mange æsker, der røg på gulvet.

Så kommer der kraft#me en franskmand og hans kone (en franskmand??!!! What are the odds. Jeg ku' forstå hvis vi boede i Køwenhavn eller i et pittoresk fiskerleje på Sydfyn - men i Karise? Ahhrj vel? Men jo sgu!) og sagde franske gloser og hjalp med at samle æskerne op.

Ja jo. Ja.    .......Kan I gætte hvad jeg svarede som tak? Kan I hvar kan I mon og kan I mon dét?

"MERCI"

Nemlig ja. Det var hvad jeg gjorde. Og jeg sværger, sværger, sværger på at historien er sand. Jeg kom jo for fanden stormende ind af døren derhjemme og lignede en der havde oplevet noget stort (fx. et flystyrt hvor jeg lige fik reddet alle passagerer, pilot og crew ud inden lortet sprang i luften) og ordene bare væltede ud af mig mens jeg flåede æsken frem og hev fat i de 2 nærmeste gæster og var  mildest talt meget eksalteret over hændelsen.


......Jah.

En skam Jørn Hjorting ikke mere har "De ringer, Vi spiller". For skide være med Frk. klokken og svare rigtigt på spørgsmål fra Jørn og alt det pis. Bare jeg kunne have fået lov at øse ud af min oplevelse i det rette lytterforum. Ikke? Jo.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar