onsdag den 1. august 2012

FREEEZZE! Det går for stærkt.

Prøv at høre. Skru lige ned for alt det OL! Jeg får ikke set en skid! Det fyger om ørerne fra dem jeg kender med "Så du da..." "Nå så gik blabla videre" "Er du sindssyg en finale i..." og "imorgen kommer der..." "Kl. 15 skal jeg se..."

....

Hvad har jeg set indtil nu? Jo jeg så da 007 smed dronningen ud fra en helikopter og så har jeg set 2 minutters lerdueskydning og 4 banelængder butterfly. That's all. Spørg lige om toget suser forbi uden mig på.

Her er vi ligesom bumlet ud af en helt anden TV-bane. Fireogtyvesyv. Nemlig den bane hvor der er en stor gul honningæder som bor i sin hemmelige hytte. Og får besøg af sin gule ven med fjer. Og her sker der ikke så meget OL. Må nøjes med at se bamsen tage sine "gumlastik-bukser på". Life in the fast lane siger vi bare her fra sofaen.





3 kommentarer:

  1. Pyt, hvad skal man dog med OL? Jeg vil tihvertifald hellere se Bamse og Kylling end synkronsvømning og lerdueskydning :-)

    SvarSlet
  2. Jo men firetyvesyv? Men du har ret. Bamse og Co. er sgu meditativ underholdning;o)

    SvarSlet