mandag den 16. juli 2012

Dagens dybe betragtning

Alt er relativt.

Jaja jeg ved det. Hvor mange dybe tallerkener kan hun dog opfinde på et liv???

Nå men for at synke gå ENDNU dybere, så er alt jo ikke bare relativt - men relativt i forhold til noget.

Nej jeg har ikke inhaleret for meget fiskeluft i Esbjerg (Men, off the record, muligvis oplevet en bod for meget med hjemmestrikkede efterårs-sweatre).

Og således har vejret den seneste uges tid været relativt godt, varmt og sommerligt i forhold til på Svalbard, jeg har brugt relativt få penge på udsalg (på Danmarks Længste Gågade) i forhold til hvad jeg ville have brugt hvis jeg fik lov til at tage turen en gang til den anden vej (..okay den var måske lidt tynd dristig), børnene har spist relativt få is og kager i forhold til hvad de KUNNE have indtaget uden opsyn på en uge, vi har relativt meget vi skal nå på resten af ferien i forhold til hvordan en plejehjemsbeboers kalender ser ud og endelig har vi dasket relativt meget lidt rundt og nydt at have fri sammen uden at køre det helt store Adventure-program, i forhold til hvad en flok dorske sæler på Fanø (udfor Esbjerg) kan præstere af ikke-aktivitet.

Puha man kunne gå hen og forudbestille til næste år. "Hvor skal I så hen?" "Jamen vi har fået Esbjerg i blodet så vi må bare derover igen"....




Ingen kommentarer:

Send en kommentar