onsdag den 23. maj 2012

Hvor vil du gøre af vandet?

Købte et oppusteligt badebassin i mandags. Oppe i Brugsen. Faldt pladask (eller skal jeg sige plask? AAAAA-ha) for pris (så billigt at det er latterligt) og størrelse (så stort at det tog mig en halv dag med mange pauser at proppe luft i. Med meget lille fodpumpe. Så stort at der fandmer er bundprop i. Så stort at jeg ikke må komme i bad eller vaske tøj resten af sommeren af hensyn til kalkuleret vandforbrug. Så stort at man kan tømme alle husets vandhaner og tilføre mere vand omme fra åen og vandet når stadig kun en til lidt over anklerne. Så stort at man bør overveje at sætte blomsterkrukker rundt om kanten. Så stort at C spurgte hvad jeg havde tænkt mig at stille op med det i den tid det ikke var i brug - bagateller som f.eks. hvor gjorde jeg af vandet og om der fulgte pressenning med? Tsk.)

Så nu er alting bare tudenemt når vi taler børneunderholdning i timevis og resten er blevet skide. hamrende. besværligt.

Go' sommer

2 kommentarer:

  1. Ved du hvad, du kommer til at knus-elske dit indkøb. For dine unger vil elske dig det blå ned fra himlen fordi du købte den bedste sommerunderholdning. Hvis I ikke allerede er de lykkelige ejere, så er en havevander en glimrende "idag gør vi noget andet med vand" God fornøjelse - husk kølig hvidvin til forældrene, mens de sidder strandby ved kanten.

    SvarSlet
  2. Tak skal du have for de gode tips:)

    SvarSlet