fredag den 25. maj 2012

Fem Fedeheder

Fem Fredagsfede:

1: At ligge i sengen om aftenen og se atletik på Eurosport (= se andre knokle efter man selv har spænet rundt og oppe og henne og nede. Og nej vi taler ikke løb og den slags - eller jo hvis det tæller med de 1000 gange den yngste har sagt "EFTER MIG!" - men bare at jeg ikke har siddet på en stol i et halvt minut af gangen pga. børn/sol/vand. Er I klar over hvor mange gange om dagen 2 småbørn kan bestemme sig for om de vil være oppe i eller ude af vandbassin?? Ej men jeg gider ikke forklare nærmere hvad det hele medfører af extras.....).

2: At lægge løbetøj frem til lunterunden imorgen (ja så kan man ligeså godt gå planken ud, har jeg åbenbart tænkt. Jeg må have fået for meget sol. ELLER også ser jeg frem til en stund hvor jeg godt må holde pause uden nogen i badeble straks opdager det).

3: Ventilatorer. Eddermanme skarp opfindelse. Vi har et eksemplar stående i soveværelset hvor der for tiden er V.A.R.M.T. Og hvor børnene hele tiden ret ofte ligger og sover. Og sjovt er det. At når ventilatorbladene roterer så ligger ungerne stille. Når vi slukker for ventilatoren så roterer ungerne. Ha.

......

4: Hostesaft til børn. Jeg er skideligeglad. Står der på indlægssedlen at man må gi' det stads til rollinger på over 2 år og jeg er nogenlunde sikker på de ik' bliver selvlysende af at indtage det - ved I hvad så? Så skal det ned! i! hostehalsen! Hvem er med mig? .....?   .....?  Nå.... Men der blev ro i nat.

5: Børn der ikke bærer nag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar