mandag den 21. maj 2012

En dejlig sommermorgen i den kommunale

Al den snak om vuggestuer.

Jeg kan ikke genkende så meget som en flig af den horror der skildres.

Men jeg er nu også så naiv nem at begejstre. Som her til morgen da jeg skal hælde den 2,5-årige af og opdager at en af vuggestuens pædagog(medhjælpere?) har taget en plastickasse med. Med halm i. Og en håndfuld rigtig levende små dunede pipkyllinger. Såmænd.

Der var ingen 2,5-årige der vendte sig om og så efter mig da jeg dampede af. Mærkeligt nok.

2 kommentarer:

  1. Uh, sød historie!

    Min datter gik også i vuggestue, og både hun og vi, hendes kære forældre, var meget tilfredse. Men det er så også en halv snes nedskæringer siden, og meget kan have ændret sig siden da. Dejligt at læse, at deti hvertfald ikke står helt sløjt til i din 2,5 åriges vuggestue :-)

    SvarSlet