lørdag den 21. april 2012

Veeeeeeeeeeeent nu lidt! (For ##¤%&*!!)

Det har været en af de dage hvor jeg hele tiden har været lige i udkanten af en kop kaffe uden at være i stand til at nå helt hen til hanken på koppen for alle de hænder der har hevet mig i buksebenet og nu er det for sent.

Det har været en af de dage hvor man fra det sekund man stikker den ene fod ud af sengen bare suges ind i en malstrøm af gøremål man ikke kan nå at gennemtænke først fordi at så knalder nogen helt ud eller noget går op i limningen fordi man har tilladt sig et albuerum og en halv vejrtrækning.

Det har været en af de dage hvor jeg ikke har nået at se til højre før jeg blev hevet til venstre. Hvor jeg ikke har fundet en skid før nye bunker lagde sig ovenpå og hvor jeg ikke har siddet ned før jeg skulle rejse mig op.

.....Til sidst rendte jeg heldigvis ind i sengetid.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar