søndag den 22. april 2012

Ting der får mig i freeze

Kan ikke rigtig hoste op med noget overordnet tema at vælte nogle ord ned i her på bloggen idag - eller det kunne jeg måske nok men der er ikke nok kød på noget af det til at kunne vælte noget ned i det, endsige hive noget ud af det så skal jeg ikke bare tone rent flag og sige at her kommer istedet

10 Ting og Situationer der ALTID får mig til at gå i instant FREEZE og håbe på nogen kommer og ta'r det væk igen inden jeg begynder at opføre mig sært og upassende:

1: Al snak om pensionsopsparing

2: Når jeg ved en fejl får tunet ind på klassisk på bilradioen

3: Idé-nyt (the whole f##''ing magazine)

4: Når strengen knækker på ostehøvlen (derfor har vi ikk en men hele TRE bestrengede ostehøvle. Hallo!)

5: Løse CD-skiver lagt ovenpå musikanlæg

6: Udsigten til en skemalagt dag

7: Det mindste tørre host eller snottesnøft fra en af rollingerne (for man kan ikke gøre en SKID alligevel!! Kun vente og sympatihoste og tørre snot!)

8: Alle tanker om Min Jobmæssige Fremtid (som for 80% er bestemt af ældstebarnets udvikling, 15% af kommunen og de resterende 5% af mig selv, sådan i grove træk og som jeg nu ser på det)

9: Når mit blik falder på vores garderobe-indretning oppe på kvisten

10: Alle billeder af Kronprinsesse Mary (skrid med at se så perfekt ud)










Ingen kommentarer:

Send en kommentar