fredag den 23. marts 2012

Undren

Hov! Glemte i gårsdagens Clevin-trip at torsdagsundre mig.

Kommer her:

Jeg undrer mig frygtelig meget over egen logik indenfor begrebet privatøkonomi.

Er f.eks. himmelhenrykt over mig selv når jeg liiige venter til næste tankstation for at se om benzinen er en anelse mindre psykopat-dyr dér og HVIS jeg så har held i sprøjten (hørhør) og sparer en frisk halvtredser så griner jeg smørret over min egen evne indenfor pengepugeri.

Senere samme dag kan jeg så ganske uventet mene det vil være på sin plads at købe nogle flere briotogskinner og en briotogvogn jeg lige spotter i Superbrugsen (jo jeg kommer andre steder end fakta når jeg skal skeje ud) til en pris svarende til hvad 10 dages dagligvareindkøb løber op i.



Leder stadig efter "the missing link" inde bag tykpanden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar