søndag den 4. marts 2012

Så skal der afgiftes!!

Puha har ikke haft tid eller overskud til at skrive noget her et par dage.

Men nu er der noget på programmet (og den største sover til middag og den mindste er med sin far på udflugt så jeg har fred til at pusle lidt på bloggen igen):

Jeg ryger min sidste cigaret idag. Her til aften. Ja jeg røg i igen for et par uger siden og det går.bare.ikke.med.de.skide.cigaretter!!!

Så nu går jeg en ekstra udfordrende uge i møde hvor jeg ved at jeg lige skal "afgiftes" og så er jeg ellers køreklar igen! Hæhæ.

Og hvorfor jeg røg i? Det kan være ligemeget. - En presset og opkørt situation var det. Og så har gammel vane gjort at de dumme osepinde ligesom har hængt ved siden opkørt-situationen men nu ryster jeg dem så også af igen!

Og jeg lover mere interessante indlæg end dette i ugens løb (starter imorgen.... det bliver spændende ikke? Mig i afgiftningstilstand, sløj søn hjemme - jojo der bliver ting og sager at slå op med stort her på blogge-loggen).

Kh Dorte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar