fredag den 23. marts 2012

Så er der jo også...

.... Fredagens Fem Fantastiskheder:

1: At falde ned af stolen af grin over egen knald-i-lågethed sammen med veninde

2: At sætte ungkarl på nogenogtredive år man kender til at være den der samler den 5-åriges plyshund op nogenogtredive gange fra gulv og kaste den og få den bragt og kaste den osv.

3: Modellérvoks (en tilpas blanding af politisk korrekthed, gakkede muligheder og selvbeskæftigelsespotentiale...for børnene altså)

4: Komedieserien "Big Bang Theory". De holder sgu meget godt, de personkarakterer. Er du vimmer nogle nørder

5: Sætningen "Og sådan er det bare!". Ville fandme ønske jeg kunne sige den til mig selv med lige så stor overbevisning og no-shit-hed som jeg kan lykkes med overfor den 2,5-årige. Især når jeg lige skal forsøge at klappe hesten med mit eget sukkerindtag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar