onsdag den 14. marts 2012

"Men vi skal dybere ned" - citat: EN af dem fra Rytteriet..

Jeg hører til dem der tror på drømmetydning. Men jeg hører så ikke til dem der skal have andre til at tyde deres drømme. Jeg klarer det fint selv. Jeg kan nævne nogle eksempler her:

Eksempel 1:

For ikke så længe siden drømte jeg at vi fik HUND!!
Min skarpe Tydning: Helt klart en advarsel om lige at geare ned for serviceniveauet overfor småkravlet her på adressen. - Ellers vil det eskalere ud af min kontrol og de 2 prutter vil kunne få mig til hvad - som -helst (f.eks. at anskaffe just another creature that needs you all the time...)!!!!!

Eksempel 2:

For ikke så længe siden drømte  jeg at jeg fik sparket liv (i overført betydning altså) i min gamle tværfløjte (ingen overførte betydninger eller anden symbolik. NEJ! blev der sagt! Jeg HAR en tværfløjte og jeg var engang semi-god til at spille på den, så hold KÆFT!) og nød at spille musik igen.
Min skarpe Tydning: Trænger åbenbart til at føle mig god til andet end at støtte min søns udvikling (og at bremse min datters. Hvad? Jamen hvad skal jeg så stille op med hende? Jeg ka' ik' følge med jo!!) og få mig en supplerende identitet som fløjtenist.

Eksempel 3:

For ikke så længe siden drømte jeg om ufoer, der landede ude i vores  have!
Min skarpe Tydning: Bommelomme, der sker ikke de store dramaer her. - I en lille by med en Splatterbutik og 2 Osteforretninger. Så min underbevidsthed kræver  da simpelthen "ACTION NU! - Eller gro til i Provensielt PlidderPladder".

Ja. Det må være nok eksempler på hvor let det er at greje sin egen undercover-forstand. Gå da bare selv igang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar