mandag den 19. marts 2012

Mandagens 3 små succes-historier:

1: Dervarengangenikkerygersomstadigikkerøg

2. Se 1.

3. Se også 1.

.... Skal jeg ikke finde på et nyt mandagstema? Jo.

...Nu har jeg det:

Mandagens Breaking News henne  fra Nyhederne:
(hørt denne morgen på radio Nova FM, som nupper de saftige overskrifter fra TV2 News)

It turns out (fri formulering...) at enlige forsørgere er en mere stresset gruppe end ikke-enlige. Dette bygger man (endda) bl.a. på en række symptomer.

FÜR pokker hvor jeg gik i stå med hvad jeg var igang med og skruede helt op for volumen sådanne at jeg ikke gik glip af NOGET somhelst i den udmelding og fik derved min samfundssociale horisont betragteligt udvidet og flere brikker faldt på plads i min verdensanskuelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar