lørdag den 17. marts 2012

Job eller joke?

Undskyld mig, men hold kæft hvor må det føles mærkeligt at arbejde indenfor tidsfordriv-branchen.

Tænker jeg når jeg ser dagens google-logo. Hvem finder på det? Og er det deres hovedbeskæftigelse? Ligesom de der spiludviklere. Og jeg tænker ikke brætspil men naturligvis på f.eks. alle de mærkelige spil man kan spille mere eller mindre gratis på nettet og på sin telefon. De må da leve i en anden verden, de folk? Gå med skyklapper på og kun tænke i pangfarver og points? Hvordan ser deres julefrokoster ud?
Meget level-inddelt sikkert, efterhånden som festlighederne skrider frem, tænker jeg. Hødrhødr.

Men bortset fra det. Tror I den gennemsnitlige spiludvikler også er fast bidragsyder til en velgørenhedsorganisation, f.eks. Unicef?

Det ville jeg fandme blive hvis jeg sad og nørklede med søsætning af endnu et "Knald Ballonerne med Gule Plastic-Ænder"- eller "Tæv Alle De Slemme Orgleborker"-spil for a living.

Bare for den samlede verdensbalances skyld.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar