fredag den 9. marts 2012

Fredagens Fem Fede:

1: Min dreng snakker. Hele tiden. Påpeger lige igen at han er 5 år og for bare et år siden kunne han ikke sige et ord. Man kan roligt sige at moderen har endeløs tålmodighed mht. at tale med poden. Også når vi bare siger "vindue" en halv dag fordi det er et sjovt ord.

2: Min datters fantasi. Der er poppet frem for fuld udblæsning. Hvem finder f.eks. på at lave små Peter Plys puslespilsbrikker om til "is" som man bliver inviteret til at spise af tallerkener bestående af Lego-plader? Det gør min krøltop på 2 et halvt. Føler jeg i nogen grad er kommet lidt i mål som mor her.

3: De lover forårsvejr. Aaahhh. Så kan man lissom få skuldrene ned, ikke?

4: Det at have en forsikring man kan bruge til noget når skaden er sket (hvorfor koster en lille bule også kr. 10.000 at lave? På bilen altså. Men nu skal jeg "kun" af med 3 ethalvt tusind. I selvrisiko. Man skal vel straffes lidt).

5: Hjælpsomhed. Kan Verden ikke få for meget af.

Happy weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar