torsdag den 2. februar 2012

Slap igennem krydsild

Skyndte mig at smække lågen på vej ud af Daniels børnehave her til morgen efter at være blevet råbt an igen af dreng (den samme som igår? Aner det ikke. De har allesammen Spidermantrøjer og cowboybukser på de små sata.. trolde og de lægger alle hovedet helt om på nakken når de kigger op på en): "HVAD HEDDER DU??!" 

Mig: "(åh nej!!!!!!!!...) Dorte"

#SMÆK#  

..... Dreng (fra omme bag låge): "HVAD HEEEEDDER DU??!"

Mig: "JEG HEDDER DORTE! HAV EN GOD DAG"

Dreng:"HVAD HEDDER DU?"

Mig: "(okay vi kører vist i samme rille idag, pyh.. - Ingen nedsablingsspørgsmål? Ikke noget med "Hvorfor er du helt hvid i hovedet?" eller "min mor er smukkere end dig!" eller "du ser sjov ud HAHAHA!" ??? - godt så giver jeg den sgu en over nakken) JEG HEDDER DORTE, DET ER MIT NAVN, DORTE DORTE DORTE OG NU ER JEG VÆK PIST BORTE TRAAALALUUU"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar