lørdag den 25. februar 2012

Nogen står til skideballe...

Okay så hører I lige allesammen godt efter:

For HVEM af jer lumpne luskefimser har på et eller andet tidspunkt i løbet af natten til idag hvisket min den 2,5-årige i øret at fra hun slår øjnene op må hun godt begynde at køre sin helt 100% egen dagsorden, komplet med meninger, planer og ideer for hele hendes dag? HVEM??? For sådan en practical joke vil jeg ikke være med i een gang til!!!!

Jamen jeg kan da ikke bare pludselig efter et blink med øjenene køres i mental stilling til at være tilskuer uden Medbestemmelse & Indflydelse når jeg jo har været vant til nådigst at måtte vejlede damen og foreslå hende ting & sager bare LIDT - en lille bitte smule - i løbet af dagen!! Og nu er løbet så kørt! TAK FOR DET! NOT FUNNY! MAVESUR SMILEY og alt det pis.

Og hvad er min dag så gået med?

Kort fortalt med at føle mig bagud med 12 mål det meste af tiden!!!!
(hvor barnet nedstemte mine forslag til aktiviteter og hurtigt fulgte op med kontra'er og gerne noget der indeholdt megen aftørring og dobbelt så mange tøjskift og også gerne noget hun gik i gang med inden hun var færdig med sin formulering af sit "forslag"...).

Langt fortalt med på rekordtid at forsøge at finde den nye selvstændighedsfrekvens hun overnight er landet på, så jeg med nød og næppe har kunnet lykkes med at være på højde med bare NOGET af alt det nye hun udtænker af sig selv og - som sagt - bare går igang med!!! Og hvor jeg bare skal se på!! Og hvor jeg, hvis jeg er heldig, kan få lov til at rydde op bagefter!!

Hvad skal jeg forvente af imorgen spørger jeg? At hun begynder at slå over i spansk når der er noget hun gerne vil sige til sine dukker men som jeg absolut ikke skal høre??

Ligger ihvertfald med et halvt øje på klem hele den kommende nat for at være på forkant!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar