tirsdag den 28. februar 2012

Fuld pris med pris på!!

Jeg har egentlig ikke så meget på hjerte lige idag. Derfor fotos.

Det eneste jeg føler trang til at belemre jer med er:

At så var man et kæmpe kvaj at drøne til boghandel (10 km fra husstanden), blot for at kunne konstatere 2 ting:

1: Man havde glemt boggavekort (på 500 kr...Immervæk en slags brugbar værdikupon ikke?) derhjemme.

2: Bogladen var plastret til med gule skilte om Det Store Skingrende Bogudsalg, der fløjtes igang... imorgen!! Og da man alligevel trodsigt vadede ind blev man oveni hatten mødt af gule afspærringsbånd rundt om alle stande med gule tilbudsmærker på bøgerne!! For man måtte først pille ved dem imorgen jo!!! Dramatik dramatik og ståhej.

Jeg skulle købe nogle bøger til min søn. Som skal indlægges på Riget i 2 dage til undersøgelser imorgen med sin far ved sin side (mens jeg sørger for frk. Enevælde herhjemme...). Min  lille seje soldat på 5 år skal sgu ha' noget nyt og interessant at kigge i med daddy mens de opholder sig i kittelland! Så der var lissom ingen ingen mulighed for at bakke ud af minestrimmel-butikken før jeg havde hostet op med tæt på kr. 400,- for x antal (ikke-det-mindste-nedsatte) bøger med køretøjer og dyr i.

Følte på sær måde min pung var blevet drænet for mindst 800 kr. da jeg trådte ud igen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar