torsdag den 16. februar 2012

Det lette stof og Dagens Dybe Betragtning

.............Det er jo så fastelavn lige henne om hjørnet.
(Og KUN pga. jeg vistnok oppe i en pink sætning her på siden har pralet med at være rimelig urystelig så bryder jeg IKKE ud i: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH HVAD SKAL JEG GØRE HVAD SKAL JEG GØRE!!!)


............

-Kaffekværneren har stået i lang tid helt stille ude i køkkenet......
- og stirret på sin kaffemaskine i forsøget på at heale den om til en symaskine.

Da det overraskende nok ikke lykkedes i første forsøg greb hun frisk til den antagelse at man vel også kan komme riiimelig langt med en køkkensaks, en rulle grå gaffatape og en håndklipser.

Stakkels hendes børn på mandag.



Nå! - Det lette stof (hødr hødr) til side og fat i Dagens Dybe (har jeg jo sagt noget med jeg skal igang med her på bloggen, støøøn):

Den fornemmeste opgave som forælder, mener Kaffekværneren, er at formå at være i kontakt med både sin voksne og barnlige del i samværet med sine børn.



Så smutter jeg også en stund. - Skal finde en synål og noget tråd. Meget grænseoverskridende. Og jeg ringer IKKE til min zzzzzzindsygt for designer-sy/strikke-kreative seje mor (hun syede fx. engang et snefnug-kostume til mig da jeg var 7 år og det blev simpelthen så bedårende. Med hjemmegjorte snebold-pon'pon'er, A-formet sneprinsesseagtig kjole og en lille hjemmegjort is-krone med perler og shit. Hvem sagde præstationsangst her?????!! for hulan!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar