mandag den 27. februar 2012

Det er mandag

Så her kommer naturligvis Mandagens Fem Fesenheiten:


1: Det faktum at jeg ved, at jeg på et tidspunkt i løbet af de næste par dage bliver den der skal tage plaster af flænge på rollingen og sætte et nyt et på. Jeg ved ikke hvorfor. Men jeg TROR bare ikke det bliver en af livets stjernestunder. For nogen af os. Hun MÅ have brugt hele ugens "Cool Omkring Tingene"-kvote igår da hun tog alting i stiv arm.


2: Never-ending oprydning. Men HVORFOR kan man ikke bare lade ting flyde så børnene selv må lede efter deres dingenoter? Fordi man vel har lov til at føle at man styrer en lille smule. Og bare fordi. Jeg får knopper af ukurante genstande der ligger mærkelige steder. Har nok af den slags inde i knolden for fan, ikke?


3: Gøre ting som begge rollinger med det SAMME så også vil gøre. Og man ikke kan overskue det. For det er for besværligt, for umuligt, for farligt og for svært (ofte mest for en selv, ikke?)


4: At have alle hulninger i hovedet fyldt med snot så ingen gode ideer til hygge med børn kan trænge igennem og markere sig og man på det nærmeste bare lader sig føre med hen og tegne med tuscher på gulvtæppet....


5: Graden af silkeblød lækkerhed på huden i ens underansigt når man 4 dage i træk har pudset næse 38 gange pr. døgn.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar