onsdag den 23. november 2011

Det vælter rundt med perfekthed

Perfekthed findes.

Her i huset hersker der en perfekt mængde af rod, min dreng behersker nu et perfekt lille ordforråd - til hans behov (han er 4 et halvt og begyndte at tale da han var knapt 4), min kondi passer perfekt til de par km jeg kan galoppere på min morgenrunde, antal kopper kaffe jeg brygger før fanden har fået sko på passer perfekt til de antal kopper der skal til for at få noget til at bevæge sig på den øverste, C.'s tålmodighed strækker liiige nøjagtig (perfekt) til mine af og til lidt spøjse humøranfald og ja jeg kunne blive ved. Det handler bare om at tune ind på perfekthedsfrekvensen så falder tingene ligesom på plads og der lugter af balance. Og nej jeg har ikke røget sjov tobak fra morgenstunden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar